למנעולנים כיום ישנה עבודה רבה וזאת משום שהענף חווה צמיחה במהלך העשור האחרון. יותר ויותר אנשים מזמינים את שירותיו של המנעולן בעת מקרי חירום כאשר נתקעו מחוץ לבית, כאשר איבדו המפתח למשרד, כאשר הרכב אינו נפתח, כאשר יש צורך בפריצת כספות, החלפת מנעולים ועוד.

קרית חיים ואזור בכלל מתפתחים מאוד בשנים האחרונות. בתים חדשים נבנים, כמות המוכניות על הכביש הולכת וגדלה וכמובן שישנו גם גידול ניכר באוכלוסייה. כל אלה מעלים את הדרישה לשירותים מהירים וזמינים של מנעולן בקרית חיים. מנעולנים בקרית חיים צריכים להיות בעלי תעודת הסמכה לעיסוק בתחום בדיוק כמו בכל מקצוע אחר ולכן כאשר אתם בוחרים מנעולן וודאו מולו כי אכן יש לו תעודה זו.

האם אפשר לפתור את הבעיה לבד?

כאדר מדובר בהחלפת צילינדר פשוט בדלת יקומו אנשים רבים ויאמרו שהם יכולים להתקין אותו לבד ללא צורך בהזמנת מנעולן בקריות והסביבה. ייתכן והם באמת יכולים לעשות זאת. לעומת מקרה זה ישנם עשרות סוגים שונים של דלתות וצילינדרים מסובכים יותר עמם קשה יותר להתעסק למי שאינו מקצועי בנושא. החלפת מנעול בקרית חיים עשוי להיות תהליך פשוט או מורכב גם בהתאם לסיטואציה שכן לעתים רבות מדובר בצילינדר תקוע, מפתח שנשבר בדלת, דלת פגומה ועוד.

מה קורה עם הדלת נתקעת?

במרבית הפעמים שתתקעו מחוץ לדלת הבית יהיה מדובר בבעיה הקשורה בצילינדר, בפתח או באובדן המפתח. לעתים יהיה מדובר בבעיה כמו למשל זווית הדלת הנתקעת ברצפה, דלת הננעלת מצד אחד ויכולה להיפתח רק מהצד השני – כאשר אתם תקועים בצד השני ומקרים נוספים אחרים שבהם הבעיה היא בדלת. במקרים אלו אם תנסו לחסוך הכסף לשירותים של פורץ דלתות בקרית חיים או פורץ מנעולים בקריות אתם עלולים לגרום לנזק לדלת עצמה ובכך תוכלו לספוג נזק כלכלי כבד יותר. גם אם תהיינה הצורך בהחלפת הדלת חשוב לעשות זאת ללא פגיעה בקירות ובמשקופים.

מנעולן קרית חיים
מנעולן בקרית חיים

בעת בחירת מנעולן בקרית חיים יהיה עליכם לוודא כי אותו אדם הוא בעל אישור מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום, קראו עליו מידע נוסף באינטרנט, בקשו המלצות מלקוחות והיו בטוחים שאתם מזמינים איש מקצוע אמין ומוסמך.

ערי שירות נוספות :