אחד הדברים הכי לא נעימים שיכולים לקרות לנו הוא כאשר אנו נתקע מחוץ לרכב שלנו. מדובר למעשה במשהו שיכול לקרות לכל אחד מאתנו גם לאדם האחראי ביותר, לאנשים מבוגרים ולאנשים צעירים. לעתים הסיבה לכך שנצטרך החלפת מנעול לרכב היא איננה רק אובדן מפתח או שזה אינו עובד מסיבה מסוימת (בדרך כלל רטיבות השלט, מפתח/מנעול שבור או הצורך בהחלפת בטרייה) אלא גם בסיבות אחרות כמו מישהו שניסה לפרוץ לרכב וגרם לנזק, ילד שננעל בפנים או תאונה שקרתה חס ושלום שגרמה לתקלה בפתיחת הדלת.

מה עושים במצב כזה?

אנשים רבים נוהגים להיכנס לפניקה ואפשר להבין אותם, אולם אם המצב אינו מצריך להיות בלחץ (כמו למשל שהתינוק בתוך הרכב) אז מומלץ להישאר רגועים, לנשום מעט ולפעול בחכמה. אולי אחת הדלתות ברכב נשארה פתוחה? אולי ניתן להיכנס מתא המטען? אולי אפשר לפתוח את הרכב במחיר של שבירת אחד החלונות? אולי הבעיה היא בבטרייה שבשלט הנעילה?

במידה וכל אלה לא עובדים או מתאימים עבורכם אז יש הצורך לקרוא למנעולן רכב באזור מגוריכם שיגיע במהירות למקום ויספק השירות המקצועי בשטח.

מיהו מנעולן רכב בקריות?

מנעולן רכב הינו מנעולן המתמחה בתחום הרכב ומכיר היטב את מנגנוני הנעילה השונים ברכב. חשוב לדעת כי ככל שהרכב חדש יותר כך מנגנוני הנעילה והבטיחות שלו מסובכים וקשים יותר ולכן יש הצורך במנעולן הבקיא במנגנוני הנעילה השונים שיבצע את העבודה בצורה מקצועית  ואחראית מבלי לגרום לנזק לרכב או לפחות בגרימת נזק מינימלי.

החלפת מנעול לרכב
החלפת מנעול לרכב

כיצד לבחור מנעולן מקצועי?

בחירת המנעולן לו אתם קוראים הינה קריטית. חשוב להבין כי ישנם מנעולנים כאנשי מקצוע אך לא כולם מוסמכים לספק שירותי פריצה מכיוון שזו עבירה על החוק. רק מנעולנים בעלי הכשרה מקצועית מתאימה ובעלי אישור מטעם משטרת ישראל לביצוע עבודה זו רשאים לבצע פריצה. לכן כאשר אתם קוראים למנעולן בקשו ממנו בטלפון להגיע עם האישור מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום. כמו כן עקבו אחר עבודתו בשטח, התייעצו עמו בנוגע לאפשרויות העומדות בפניכם רגע לפני שהוא מתחיל לעבוד וקחו בחשבון נזק אפשרי שיהיה עליכם לשאת בתיקון שלו.

שירותים נוספים: