אם הבטיחות שלכם ושל בני המשפחה שלכם היא מעל הכול הרי שדלתות פלדלת הנן הדבר החשוב ביותר שעליכם לדאוג לו בכניסה לביתכם. דלתות פלדלת ידועות בכך שמסכלות ניסיונות פריצה רבים משום שנחשבות לבטוחות, חזקות ועמידות יותר בפני אותן ניסיונות פריצה. מנעול דלתות פלדלת נחשב למסובך יותר בעבור פורצים משום שהוא מורכב, כולל חלקי נעילה שונים ובכלל אף עשוי להיות מסובך לפריצה גם למנעולן מקצועי.

הבטיחות היא מעל הכול:

בעולם שבו אף אחד אינו בטוח חשוב שתדאגו לעצמכם ולבני המשפחה שלכם מפני ניסיונות פריצה ואורחים לא רצויים אחרים העשויים לפקוד את ביתכם. דלתות העץ כבר אינן מספקות את הבטיחות הנדרשת ורבים עוברים להחלפת דלתות אלו בדלתות פלדה חזקות ועמידות.

דלתות פלדלת גם לצרכי בטחון צבאי:

כל אחד מאתנו מכיר שבחדר מיגון ביתי (ממ"ד) ישנם קירות ותקרה מבטון וכן דלת פלדלת ואף חלון פלדה שנסגר אם זה מופנה כלפי חוץ. לאחר מבצע עופרת יצוקה פיקוד העורף המליץ לבנייני מגורים להחליף את דלת הכניסה בדלת פלדה חזקה, כמו גם להחליף את דלת הכניסה לבית בדלת פלדה. אלה יהיו עמידים יותר בפנים טילים ופיצוצים העשויים להיגרם בזמן מלחמה. בניינים רבים, בעיקר בדרום הארץ, החלו כבר לפעול בהתאם להוראות אלו אולם פיקוד העורף שואף להנחיל זאת במקומות רבים נוספים העומדים בקו האש.

אז מה עלינו לעשות כעת?

במידה ודלת הכניסה לבית שלכם אינה דלת פלדלת מומלץ להשקיע בהחלפת דלת זו. יתרה מכך, אם אתם גרים בבניין מגורים מומלץ לשקול החלפת הדלת למחסן לצרכי בטיחות או באזורים מסוימים הנמצאים בסכנת ביטחון מדיני מומלץ להחליף גם את דלת הכניסה בדלת פלדה בטיחותית. כמו כן יש לוודא כי אחת לכמה שנים אתם מחליפים מנעול או צילינדר לדלת הפלדלת שלכם על מנת לשפר את רמת הבטיחות של הדלת. ידוע כי דלת זו מתסכלת פורצים רבים ומקשה עליהם את החיים בכל הקשור לניסיונות פריצה, אולם חשוב גם לשמור על האפשרות שלכם להיכנס לביתכם בצורה תקינה שכן מנעול בלאי שנהרס עם השנים עשוי להיתקע כאשר תסובבו המפתח.

מנעול דלתות פלדלת
מנעול דלתות פלדלת

במקרים אלו שנתקעתם מחוץ לדלת הבית יש הצורך במנעולן מקצועי באזור מגוריכם שיגיע ויפרוץ את מנעול הדלת, ייעשה זאת במהירות ובצורה מקצועית במינימום נזק (או ללא נזק כלל) ובכך יחלץ אתכם מהמצב הלא נעים. מומלץ לבקש שיציג תעודת הסמכה לעיסוק בתחום כמו גם אישור מטעם משטרת ישראל לבצע פריצות.

שירותים נוספים :